6 juni

Kom precis på att det är ju nationaldagen! Haha, tycker det är såå tråkigt att vi svenska inte firar den ordentligt.. Men aja! Blev middag med tre favoriter på kingen igårkväll. Sen gick vi hem och drack upp en box med tre tjejer till från vårt gamla kvarter, haha. Vi drog oss mot  halvan rätt sent men det var trevligt och mycket folk! :) Efter dom hade stängt var jag last man standing, i alla fall av mitt umgänge. Jag ville på efterfest, såklart! ;) haha, så hängde med till en fest som var huuur seg som helst så vandrade vidare till en annan så blev jag kvar där till 7-8, då bestämde jag mig för att gå hem. Haha.. Var hur som helst supertrevligt! Trevliga människor och gratis dricka, vad finns det inte att gilla liksom?
 
Nu är jag gaaanska seg.. Men ska ta mig något att käka sen vandra mot affären (har dom öppet kom jag på nu?!) sen till syrran och hjälpa dom förbereda allt till studenten. Är så sjukt taggad inför imorgon! :D Kommer blir underbart om vädret håller i sig också!
 
Men Glad Nationaldag, eller vad man nu säger.. haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback