biokväll

Dagen har bara sprungit iväg! Började dagen med en lunch på stan med syrran och så fixade vi klart presenten till Kristoffer! :) Jag gjorde även några ärenden på stan sen åkte jag med mamma och handlade och lagade chili con carne på kvällen. Nu är hemma efter att ha varit på bio med Emma och Anders. Baksmällan 3! Haha, den var riktigt bra kan jag säga! Dock inte min favorit en de tre stycken, min favorit är tvåan! haha ;) De där filmerna är verkligen min humor, älskar dom!
 
Nu ska jag ta mig lite jordgubbskräm och mjölk framför oth sen sussa. Imorgon blir det förhoppningsvis ett sista jäkla blodprov... Jag hade ganska dåliga levervärden (det påverkas när jag får anfallen så ofta), dock hade det blivit bättre redan dagen jag blev utskriven. Men dom ville vara på den säkra sidan så imorgon ska jag till vc i stan och göra det. Sen mot kvällen ska jag käka middag med några favoriter på kingen, ska bli sååå mysigt! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback