kärlek

Den här helgen blev något av de bästa jag upplevt! Fredagen spenderades i stugan i Idre med god mat och så. På lördagen åkte jag hem och vidare till nästa sommarstuga, Arvidssons stuga i Norn rättare sagt. Och det blev mat, lekar och vin till småtimmarna! På söndagen var jag bjuden till min äldsta storasyster Annsofies sommarstuga för lite middag. Men när jag kom dit stod det cirka 5 bilar på gården, och då hade inte ens pappa kommit.. Genast vart jag lite fundersam men jag gick mot verandan som vanligt då jag såg att det var folk där. När jag närmar mig ser jag att alla står med kameror och skrattar när dom ser min min.. Sen ser jag min fina storasyster i en vit långklänning och blommor i handen med sin numera make bakom sig i en fin marinblå kavaj! Jag tror jag tappade hakan, bokstavligt talat! Tror jag sa "Nej men!" 5-7 gånger, haha.. Vart så himla chockad och jättejätteglad! Och rusade fram för att krama om dom.
 
Så igår, den 23 juni 2013 gifte sig min storasyster Annsofie sig med sin Henrik. Efter ett förhållande på 24år! Det blev en vigsel med familjen och kvinnan som vigde dom. Mitt första bröllop blev inte alls som jag tänkt mig. Det blev såå mycket bättre! Så ett STORT grattis till min storasyster och SVÅGER! :) <3
 
Kommande bilder är tagna av mig och syrran, med hennes kamera. :)
 

Lite tråkigt är det ju att vi inte är Systrarna Hedlund längre, då hon nu heter Annsofie Wigge. Men är riktigt glad för min systers skull och hennes familj! :) <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback