bra torsdag!

Kom hem för ungefär två timmar sedan. Blev inge träning, men blev ett besök hos Catherine med systrarna och Martin! :) Kaffe och massa snack, mysig torsdagskväll i alla fall.

Jobbade ju som sagt på Stureskolan i eftermiddags, gick riktigt bra! Jag vart först lite ställd över allt stim, haha, men jag blev van snabbt! :) Jag hade hand om en tjej lite extra som behövde lite hjälp, go tjej men lite väl bossy. ;> Mina kollegor, som det så fint heter, är också lättsamma och härliga. En av dem hade ju faktiskt mig när jag själv var en liten skitunge på fritids, haha. Hur som helst, det gick bra och ser fram emot att få mer jobb där. (håll tummarna!!!)
 
På eftermiddagen åkte jag och mamma hem till mormor och städade och åt lite mat. Mysigt då det inte händer så ofta. Till helgen vet jag inte helt hundra på vad som händer. Blir ensam hemma då mamma blir borta hela helgen. Men på lördag blir det middag med ett gäng sköna brudar, ser fram emot det fruktansvärt mycket! :) Tror dock jag blir nykter, dåligt med klirr i kassan nu om jag säger så, haha.. Vet fan inte vart jag bränner upp allt! Aja, blir nog en bra helgen hur som helst! :)
 
Skulle inte tacka nej till detta....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback