gladis!

Glad påsk alla mina fina läsare! :D
 
Just nu har jag ett lyckorus i kroppen som har hållt i sig i fleeera dagar. I princip hela veckan! Jag går runt och ler för jag känner mig så tillsfredställd! Jag vet inte om det är solen som gör det, men kan tänka mig att den inte gör saken värre.. :> Känner mig så himla glad. Glad och tacksam för jag har så himla fina vänner och en underbar familj! Och jag är glad för att även dom är glada och lyckliga! En känsla som är näst intill obeskrivlig! Ärligt talat blir jag nästan tårögd för jag känner mig så tursam och jag vet att andra inte har sån tur att ha bra människor runtom sig, men ni ska veta hur tacksam jag är!
 
Jag känner mig riktigt pepp på livet och det känns som att det bara är ljusare tider framför oss! För att inte tala om att jag ska på Summerburst med några av mina favoriter i juni. Kommer bli grymt!!! :D Och man ser varje dag att det droppar från taknockarna och man blir helt varm för man vet att det snart är sommar! En sommar som förhoppningvis kommer bjuda på mycket skratt, härliga kvällar med familj och vänner samt att man får vara frisk och lycklig helt enkelt. Man behöver varken vara rik eller känd, jag vill bara ha ett år utan bekymmer och stress. Bara vara glad helt enkelt! Hoppas ni också känner att ni är glada, den känslan skulle jag inte byta för något i världen!
 
Hur som helst, nu ska jag ta något att stoppa i magen och göra mig redo för städdag #2 hos Martin. Hann inte klart allt igår så nu ska jag dit och tvätta lite fönster, dammsuga och moppa golvet, sen är lägenheten redo för de nya ägarna! :)
 
Hoppas ni får en härlig påsk med massa god mat och med fina människor runtom er! :*
 
 
Note: haha, skrev ordet "glad" 7 gånger tror jag. Säger väl allt? ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback