helvete.....

Alltså ni ska bara veta hur irriterad jag är på min kropp och mitt imunförsvar just nu... Mina senaste nätter har varit ett helvete! Natten till i onsdags fick jag gallsten, sen fick jag en svullen hals, natten därpå mer gallsten och ännu mer svullen hals +förkyldning. Igår var jag rejält svullen i halsen men det släppte på kvällen efter x antal te-koppar och halstabletter. Trodde jag var på väg att bli frisk men fan heller. Vaknade klockan 05 imorse med väääärldens öronvärk.. Gick upp och tog en alvedon och det gav efter. Men vaknade nu igen klockan 07 med samma jävla smärta! Tar en alvedon nu och hoppas på det bästa.. Vet någon vad man kan göra eller om man bara ska ringa vårdcentralen på en gång? :( Har läst om massa luffarkurer på olika sidor nu. Någon som sa att man kunde ta en vetekudde och sätta mot örat och att det då skulle släppa. Provar nog det innan det bli några läkarbesök i alla fall.
 
Som grädde på moset blir man ju inringd på jobb nu på morgonen men inte fan kan jag jobba med öronvärk. Jag får väl antagligen knapra alvedon hela helgen. Ser jag INTE fram emot.. Usch! Lägger mig och kolla på the o.c. och ber om ett mirakel...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback