resor och framtiden

När man går hemma och inte gör något särskilt om dagarna får man ju lite ångest. Nu efter studenten har jag bara gått här hemma och spenderat ett år hemma i samma land, samma stad och samma bostad.. När man har folk i sin omgivning som reser, rest eller ska ut och resa så blir man ju skapligt sugen själv!
Jag har lovat mig själv att om jag inte har kommit ur mitt lilla hamsterhjul om ett år så ska jag dra ut i världen. Då har jag förhoppningsvis kännt ihop en hacka också! Jag vet att det bara är jag som kan ändra på mitt liv men ändå är jag kanska feg av mig. Skulle jag våga resa ensam? Jag vet inte, men varför inte egentligen? Att resa till de länder jag drömmer om mest i ett halvår skulle ju vara heeelt underbart! Men är ju en bonus om jag får med mig någon.. ;) Fast om andra klarar det ska väl jag också göra det, eller hur? haha :)
 
Nu ska jag hur som helst strax åka och jobba lite. När jag kommer hem får vi se om jag ska titta förbi Catherine och Harley då pappa fortfarande är på Irland och renoverar huset där. Ska bli sååå spännande att resa dit när allt är klart! Jag har ju inte varit där på över 10år nu. Vi får se om jag kanske kan följa med dom i sommar eller hur jag gör. Har ju lite andra sommarplaner också, bl.a. summerburst, roadtrip längst västkusten och MASSOR med nornbesök, haha ;)
 
Aja, fixa det sista nu sen åker vi mot Långshyttan. Puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback