update

Hade en riktigt rolig utekväll i fredags med tjejerna! Vi skaka rumpa på hotellet och hade det suuuperkul! Bra musik och glada miner, det gillar vi! :) Lördagen åkte jag med Catherine & Harley (pappa är fortfarande på Irland, 2 veckor till) ut till Husby och hälsade på Farmor och farfar och käkade lite. Mysigt! På kvällen åkte vi hem och kollade på mello och fick även besök av Emma. :)
 
Söndagen blev det mest chill. Emma, Anders och Annsofie kom och hälsade på. Vi fikade och prata massor. Sen åkte jag hem igen på kvällen och sen dess har jag ite gjort mycket alls. Igårkväll kollade jag på hus i södra franktike och Italien, billigt(!) och superfint! Kanske man ska dra sig dit nästa år och hyra ett hus några veckor med fina människor? Frestande!
 
Idag har jag hängt med Lisa en stund. Vi köpte en Solero glass (MUMSSSS) och åt den här hos mig på verandan i solen. Supermys! Vi hämtade även ut våra paket som kommit. Och allt satt bra, toppen!
 
Nu försöker jag plocka ihop här hemma men magen säger ifrån. Vet inte varför den är arg idag.. Inte ätit något konstigt, fast jag har god lust.. Har sånt jäääkla sug för sånt jag int får äta. Vitlök, paprika, gurka, äpplen, åååh så gooott!! Nu vängtar jag på remissen till Falun så jag får prata om operation, funderar hur lång väntetid det är?...
 
Aja, haha, långt inlägg men men. Resten av veckan får vi se vad som händer. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback