3 blogg-tips

I brist av saker att göra denna lördagskväll tänkte jag blogga lite.. Här kommer lite tips på 3 bloggar som jag läser och inspireras av men som kanske inte är så självklara och superkända. Läser utöver dom här blondinbella(som för fan är gravid?!), Kenzas(ibland) och mina vänners bloggar. :)
 
Caroline Eriksson
Jag följer henne inte bara av faktumet att hon är vrålsnygg, hon lever ett spännande liv och har underbar stil på hennes kläder. En modell som nyligen flyttat till stockholm. Jag skulle säga att det är mest mode, mycket hälsa och lite inrednig. Bläddra i hennes arikv och se hennes underbara stil!
Instagram: thecaroline_se
 
 
En tuff tjej i Stockholmstad som är lika gammal som mig (93a). Jag tycker hon är hur snygg som helst och jag blir lite avundsjuk på hennes tatueringar och septumpiercing. Mycket fest i bloggen och hennes vardag. Kan vara lite seg på att blogga ibland men jag tycker hon är så jävla cool så jag följer henne ändå! :>
Instagram: annielindblad
 
 
 
Hon verkar vara en sån himla rolig och härlig människa. Supersnygg är hon och har också en stil som heter duga! Jobbar på Metromode i stockholm och hon visar mycket av sitt jobb, sin träning och sina fester i bloggen.
Instagram: petratungarden
 
Alla bilder är lånade från deras bloggar. :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback