jobbig vecka..

Inte mått nå vidare den här veckan alls.. I tisdagsnatt fick jag gallsten och natten till idag med. Så har jag legat i princip hela dagen idag. Men på kvällen orkade jag ta mig till pappa och prata lite om hur det blir till helgen och så. Men mår konstant illa, så det är fortfarande jobbigt som fan.. Och imorgonbitti ska jag upp för att gå på Risk1 halv nio till halv 12... Inte sådär superpepp att sitta och lyssna på något jag redan hört i tre timmar. Menmen!
Efter det blir det att hämta min packning som jag gjort i ordning nu underkvällen och åka till pappa. Sen kommer helgen gå ut på att förbereda sig för lördag samt ta hand om min älsklingshund!
 
Nu lär jag sova då jag knappt fick någon sömn inatt.. Hoppas ni mår bra i alla fall! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback