thank god it's frajdäj

Riskettan imorse gick bra och fortare än jag hade tänkt mig! När jag var klar där gick jag hem till pappa så åkte vi och hämtade min packning på en gång. Sen vid halv ett vinkade jag och Harley hejdå till dom. Det är konstigt hur Harley blir när han ser resväskorna och stressen som uppstår när man ska åka iväg. Eller ja, han förstår att någon ska åka iväg. Han har varit nere och spänd sedan dom åkte, men som tur är brukar det gå över efter en dag. :)
 
Nu ska jag ta på mig lite sköna kläder och ta en promenad med honom. Jag gjorde lite ärenden på stan och hann precis undan regnet! puh! Så nu är det förhoppningsvis lite skönare luft också. :) Sen ikväll kommer syrran och hämtar mig så ska vi handla och fixa inför morgondagen. Kommer bli sååå kul! :D Sen blir det nog take-out ikväll, gott! :>
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback