2013-11-14

Den här veckan har gått hur segt som helst! Varje kväll till igår har jag städat som en tok i syrrans lägenhet med dom och mamma. Men igår bev vi äntligen klara! Så nu bor dom helt officielt i huset. Dock är det fortfarande lite fix och trix kvar. Men nu började det se ut som ett hem, ett väldigt mysigt sådant! :)
 
Nu ska jag göra mig lite lunch och sedan hoppa in i duschen och fixa mig lite. Mot kvällen ska jag hem till Annsofie och fira att svågern fyller år! :)
Imorgon väntas middag med ett gäng tjejor och lördag blir det en heldag med Emma! Vi ska först gå på stan här i Hedemora, ska bl.a. gå in på den  nya Loppis affären som har massa musiksaker, spännande! Sedan ska vi åka vidare till Avesta för lite julklappshandling! :> Åt kvällen ska jag och mamma hem till dom i huset och hjälpa dom få ordning.
Söndag vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske blir en promenad till pappsen! Saknar Harley såå mycket nu för tiden. Vill ju ha honom på heltid! När jag blir äldre ska jag lätt ha en liten vovve! :>
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback