Monica Z

Idag var jag uppe med tuppen, eller nåja, klockan åtta! Skjutsade mamma till jobbet så jag kunde ha bilen idag. Tog det lugnt på förmiddagen men vid lunch hämtade jag Emma så åkte vi och fixade lite grejer till skyltningen i helgen. Kommer blir så galet fint! Och garanterat något som ni inte sett förut, så glöm inte att kolla in i Mur & Kamins skyltfönster på söndag! ;)
 
Jag köpte med hem mat hem från Smörgåsborden. Det fick bli deras goda Nachotallrik! Nu ska jag dammsuga lite och fixa här hemma. Om ett litet tag ska jag hämta både mamma och Emma. Vi ska bara hem och äta sen kommer min morfars fru Birgitta och hämtar oss för att gå på Bio; Monica Z! Jag har egenligen aldrig lyssnat på henne. Men jag har alltid blivit lite fashinerad av hennes texter. Två av mina favoriter med henne är i alla fall "Trubbel" och "The thrill is gone". Och hon som spelar Monica, Edda Magnason, sjunger väldigt fint och likt orginalet. Hur som helst, det ska bli spännande att se! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback