Ny kategori: Superwoman!

Ja, som ni ser har jag skapat en ny kategori som jag tänkt på ett bra tag. Jag tycker det lär dras upp lite kvinnor här i bloggen. Som är förebilder, ikoner eller kanske rentav hjältar för många människor. Men här kallas dom för Superwoman!
 
Jag kommer nog lägga upp lite olika inlägg. Ibland kanske det bara blir ett citat och en bild, kanske en låt av en sångerska, ibland kanske det blir en mindre förklaring varför just dom passar till prototypen "Superwoman". 
Starka kvinnor för mig är så himla coolt och framför allt viktigt! Jag tror och hoppas att det lever någon liten feminist inne i alla oss kvinnor (även om det är något så litet som att eran man får handla, diska, dammsuga etc.). Jag hoppas också att denna nya kategori uppskattas! För jag tror att ni alla som läser det här är kvinnor, kanske något litet undantag i så fall.. Spelar i och för sig ingen roll. Vi lär lyfta kvinnorna som kämpar och förändrar livet för våra barn och barnbarn, och för de som kämpade för våran framtid! :)
 
 
Här kommer bilder på några av de härliga kvinnorna jag kommer lyfta upp här i bloggen. Vet ni vilka de är? ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback