Två veckor kvar!

Om två veckor är jag på väg till Sälen med ett härligt gäng! Kommer bli grymt, minst sagt! Hoppas bara att det kommer lite mer snö innan dess. Är ju snö där, men inte så mycket som jag hade hoppats på. Snön får gärna komma här hemma också för den delen, är ju första advent och julmarknad om en vecka!
 
Hur som helst, vi ska ha den stuga vi hade förra året vi var där. En stor och grym stuga som ligger i Tandådalen. Helgen kommer blir grym med massa mys, spa och utågång såklart! Älskar att vara i Sälen, så jäkla fint och underbart! :D
 
Nu ska jag städa lite och packa väskan till pappsen. Ikväll blir det bara massa chill framför tvn. Imorgon åker jag till Leksand och hejar hem en seger och på söndag ska jag fira Kristoffer som fyller år på tisdag. Härlig helg! :)
 
 
Bilder från när vi var där sist!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback