I'm friends with a monster that's under my bed

Ja ni.. Nu i dagarna har jag fullt upp från morgon till kväll! Kom precis hem från syrran. Sedan lunch har jag varit med henne och Anders och skjutsat kartonger och massa grejer till nya huset. Dock kan dom inte flytta in riktigt än då golven ska slipas imorgon och behandlas. Men sen när allt är klart, kommer det bli super bra! Imorgon är det samma visa som idag, i princip. Ska hjälpa till med att flytta kartonger medans pappa är i huset och slipar golv.
 
På lördag blir det nog att hjälpa till lite mer. Dock är det ju Halloween och utgång, så jag och syrran ska hem till mig och sminka oss ganska tidigt för att sedan gå på förfest och hotellet. Är så brutaaaalt taggad, kommer bli grymt! :D
 
Nu ska jag plocka lite på mitt eget rum som är superstökigt.. Så blir det lite American Horror Story, min nya favorit-serie!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback