maginfluensa

Helgen var veerkligen upp och ner. Fredagen började med en superrolig förfest med dans och charader med mina bästa tjejer! Sen utgång och halvan. På efterfesten vart jag lite dålig så fick sova kvar där vi var, haha.. Usch. Kom hem på lördag eftermiddag och käkade lite sen åkte jag till min farmor och farfar. Fikade lite och åkte sen hem till pappa och hade filmmys! Söndagen började med ett tråkigt besked, som säkert många av er vet om. En kille omkom i en bilolycka utanför stan här. Kände honom inte bra, men vi hade gemensamma vänner så hade träffat honom några gånger. Verkade vara en tervlig och glad kille. Så under söndagen snurrade tankarna att livet kan ta slut så himla fort, läskigt fort...

Annars under söndagen åkte jag ut med Emma och Harley och tog lite kort då det var så himla fint väder. Vart några bra bilder faktiskt! Sen käkade vi en brakmiddag som pappa lagat följt av tårta då dom var borta när jag fyllde år. Så blev det lite pakeröppning också. :>
 
Jag jobbade måndagen men vid lunch blev jag så himla konstig i magen. Men stod ut tills jag slutade. När jag kom hem blev det bara värre. Illamående och allmänt orolig i magen. Jag la mig tidigt och vaknade på tisdagmorgon av att jag var helt svettig. Jag ska spara er detaljerna, men hade fått maginfluensa.. Som tur var varade det bara i 24h så imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Fick inte jobba idag då det är en 48h regel..
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen möta upp Emma så ska vi hämta ut lite paket. Vi beställde lite kläder i måndags som redan kommit! Håller tummarna att allt sitter bra nu! :)
Haha, blev lite långt inlägg, men aja.. Hoppas ni mår bra i alla fall!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback