shhh, hemlis!

När jag var väldigt liten vaknade jag på nätterna av växtvärk. Då väckte jag min mamma så fick jag flytande alvedon och så la vi oss i soffan och kollade på disneyfilmer tills jag somnat!
 
 
Jag planerar/tänker ofta på hur jag vill ha mitt bröllop. Entré-låten är jag fast vid. Jag ska inte ha den klassiska "Wagners bröllopsmarch", utan det blir en med lugnare tempo. Och personligen älskar jag stycket!
 
 
Jag tänker också på vad jag vill ha för musik på mina barn namngivning/dop och även min begravning faktiskt!
 
 
Jag funderar ofta på vad jag skulle vilja att mina barn ska få heta. Jag vill ha något släktnamn med om dom inte får mitt efternamn. Tänker också på hur jag vill uppfostra dom.
 
 
Jag älskar Lang Leavs poesi.
 
Jag är inte säker på om det här har varit det bästa året på länge, eller det värsta..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback