29 September

Hade en riktigt bra kväll igår med mina favorittjejer! Idag mår jag helt okej förutom lite huvudvärk.. Nu är jag finklädd igen och allt är fixat! Smörgåstårta, äppelmuffins, tårta, kaffe, saft, geléhallon, kakor och allt sånt där som man gör kalaset utomordentligt! ;) Hatten av för min fantastiska mamma och syster som hjälpt till med allting! Nu fattas bara gästerna. Men dom kommer när som helst så ska kolla så att klänningen sitter bra, kolla in sminket och ta en till ipren. Sen är jag redo! :D
 
Fyller ju egentligen år imorgon, men jobbar då, alla andra också. Så kände att det skulle bli smidigare att ha lite kalas idag! :) Hoppas ni haft en bra helg!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback