helgen

Sen jag bloggade sist har jag; kommit på vad min nästa tatuering ska bli som förhoppningsvis blir när jag fyllt år, fått riktigt tråkiga besked, fått bra besked, blivit förälskad i (för mig) ny musik, satt upp tavlor på väggarna, bestält julklappar, festat en hel natt, rätt ut saker med vänner, gråtit över en bok, längat till london, saknat min hund, funderat över hur jag ska göra med mitt hår ooooch massa annat!
Jag gick ut på fredagkväll istället för lördagen. Blev övertalad och det blev en riktigt bra kväll! :) Kom hem runt 6 på morgonen och deckade på en gång. Vaknade och var fortfarande full, men sen gick det över till en bakfylla. Så stannade hemma på lördagen och kikade på film och läste.

Igår var jag och röstade för första gången. Kyrkovalet, men ändå! Hoppas att någon av mina läsare gick dit med sin rätt att rösta också! :) Annars igår så skjutsade jag syrran till Avesta och sen hämtade jag henne också. Efter det åkte jag med mamma och handlade så gjorde vi hemmagjord pizza med guacamole på kvällen. Gudomligt gott blev det! :}
Hade en riktigt bra helg i alla fall! Trotts att jag känner mig lite krasslig, som om jag håller på att bli sjuk igen.. Inte hinner jag vara sjuk nu! Imorgon blir det jobb några timmar sen åka ut till min farmor och farfar. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback