September

Åh, härliga höst! Jag älskar september månad. Tror det sitter i från när man gick i skolan faktiskt. Man hade börjat skolan och träffade alla kompisar igen. Även fast jag kanske jag inte erkände det då gillade jag när skolan började. Det var så himla skönt att komma tillbaka till rutinerna igen! Nu har jag hemska rutiner och tycker det är skitjobbigt..
 
Just nu är jag dessvärre sängliggandes. I söndags och igår hade jag halsont och huvudvärk. Och idag kom förkyldningen, dock har halsonten försvunit. Men jag är så himla sugen på en promenad! Det kryper riktigt i min ben! Men jag tror nog att det är bäst om jag stannar inne idag, så får vi se hur jag mår imorgon! :) Jag får försöka hitta på något kreativt här hemma istället. Tänkte städa mitt rum och framför allt leta efter min hemnyckel som har sprungit bort.. Ska även planera lite för min födelsedag som närmar sig med stormsteg! Blir nog att rensa lite allt möjligt också då jag nog ska vara med på en loppis och sälja lite (berättar om det senare)!
 
Och tänkt för att jag har en så gullig mamma som köper hem lite presenter när jag är sjuk. Världens bästa mamma har jag, utan tvekan! :) <3
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback