Bagar-Emelie!

Ja nu i dagarna har jag fått för mig att jag vill börja göra eget bröd! Sagt och gjort! Igår gjorde jag mina första frukostbullar, och dem vart sååå goda! Jag var rädd att de skulle bli lite kletiga inuti, men icke! Och nu håller ännu en deg på att jäsa. Ikväll ska nämligen jag och mamma hem till Emma igen (vi var där igår också) och fortsätta med deras kök. Så då tar vi hem oss lite bröd och gott pålägg så vi kan äta det som kvällsmat! :) Hoppas det blir bra bara.
 
Annars har det väl inte hänt så mycket. Jag var hos pappa i helgen. På fredagen hade jag pysselkväll med systrarna x2 och min brorsdotter Ida! Riktigt mysigt! :) Lördagen blev det utgång på hotellet och dansade så svetten rann, haha! På söndagen åkte jag med pappa, Harley och Catherine till farmor och farfar. Det var skönt att träffa dom igen, var ju 2 månader sedan sist! Tog en härlig långpromenad med Harley och C. Sen kom Annsofie också, så fikade vi och pratade. :)
 
Till helgen ska jag nog träffa lite vänner, bara ta det lite lugnt. Nästa veckan kanske jag åker upp till stugan i Idre. Inte helt bestämt än men jag hoppas verkligen det. För det är min absoluta favoritplats på jorden! Man mår så himla bra där uppe!
 

Resultatet av gårdagens bröd! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback