Bloppis!

Gårdagen var som sagt mysig med lunch på wiernan med Lisa och Julia! Så skönt att bara sitta och prata om allt som händer i våra liv just nu! När jag kom hem var jag sjukt rastlös, men gjorde väl inget särskilt. Plockade lite på rummet, men ytterst lite. Så nu tänkte jag fortsätta med det!
 
På tal om att städa så har jag faktiskt tänkt att testa ha en bloppis! Oanvända skor och kläder men också kläder jag har använt såklart.. Önska jag kunde få undan lite smycken (läs: halsband) men älskar alla lika mycket, haha! Vi får se om jag kanske gör mig av med något ändå.. Så idag ska jag gå igenom det också tänkte jag och ta lite bilder på sakerna. Så antingen att grejerna kommer upp ikväll eller imorgon någon gång! :)
 
Nu har jag druckit tre koppar kaffe, haha.. Är så jukt seg och trött om dagarna så försöker få lite "fusk-energi".. Men lär egentligen börja gå ut och GÅ. Jag kan inte motionera när det är 30grader, men nu har jag inga ursäkter! Lär bara få tummen ur röven, så att säga.. ;)
 
 


» frida

VAR ÄR BLOPPISEN DÅ!:D

Svar: Hahahaha, den hamnade på is ett tag! ;) Men snaaart kommer det upp lite bilder! :)
Emelie Hedlund

2014-08-28 // 15:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback