Jag har fått jobb!

Haha, tog ett tag att rensa min garderob! Men så hade jag fullt upp i helgen och igår med. Så vi får se när grejerna kommer upp.. Kanske att de blir ikväll! haha, men vågar inte lova något.
 
Igår var jag på möte med rektorn för fyrklöverskolan och jag blev erbjuden ett jobb på halvtid! Jag ska nämligen börja som assistent åt en lite flicka. Känns sååå bra, ska blir roligt! Börjar på måndag!
Efter mötet åkte jag och mamma till borlänge och jag shoppade en hel del. En ny vinterjacka, jobbyxor, träningskläder, väska osv.. Så igår var en bra dag!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för att luncha med syrran på stan. Blir nog "nya" thaien!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback