Love is the reason..

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och lyssnar på lite skön musik. Idag ska jag nämligen servera på ett bröllop! Så om cirka 2 timmar ska jag vara redo att åka ut till lokalen med några andra tjejer. Ska blir väldigt roligt och spännande! Är faktiskt lite nervös, men det ska nog gå bra.
 
Igår skulle jag egentligen varit på kräftskiva, men den blev uppskjuten till nästa fredag istället. Så igår chillade jag hemma hos Emma och Anders. Vi köpte lappens och kikade på film hela kvällen. Väldigt skönt!!
Annars så har första jobbveckan gått jättebra! Jag har haft fullt upp den här veckan så det är därför jag inte har bloggat. Jobbade måndag-torsdag. I torsdags efter jobbet åkte jag med två pinglor till IKEA och handlade lite och åt gott! Sen blev det även kupolen en snabbis. Hittade lite smått och gott.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, kolla igenom vilken skjorta jag ska ha och stryka den, sen hoppa in i duschen och bara förbereda mig. Sen kommer Karolina och hämtar mig runt 13.
Hopppas ni får en bra helg allihopa!
 
Här kommer lite fina bröllopsbilder. (Alla tagna från pinterest)
 
 
 
"Now at last they were beginning the chapter one of the great story no one on earth has ever read, which goes on forever; in which every chapter is better than the one before." - C.S. Lewis
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback