Julen är över

Julen är över och snart är det 2015. Helt sjukt! Jag hade i alla fall en bra jul. Jobbade till den 23:e och börjar igen imorgon. Men det känns bra. Men ja, julen var jättefin! Jag var som vanligt hos pappa under dagen och åt jullunch med släkten där. Åt kvällningen åkte jag hem till mamma igen och firade jul där resten av kvällen. Min moster och hennes söner kom förbi också så spelade vi lite spel och myste.
Juldagen slappade jag hela dagen fram tills jag åkte hem till Linnéa för förfest. Haha, länge sedan jag blev sååå kalas.. Ska nog inte skriva allt som hände. Men kan i alla fall berätta att när jag vaknade var knäna blåa och buckliga, hade även blåmärke på låret, smalbenet, rivsår på ryggen, köldskada på handflatan och ja, ett väldigt ömt huvud. Haha aja, tur det bara är juldag en gång om året!
 
Sen dess har jag försökt fått tillbaka krafterna. Har haft lite släktmiddag och mys bara. Men idag ska jag till Borlänge och plundra rean! Förhoppningsvis kommer jag hem med en surfplatta! Det är min prio 1 idag.
Till nyår vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske att det blir att spendera nyår i en stuga med några vänner. Det får vi se.
 
Hoppas ni haft en bra jul och att ni får ett härligt nyår också!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback