lussebak!

Har ett sjukt jobbigt virus på datorn (ja, igen), så går det när man inte har virusskydd! Så bloggar därför på mammas dator. Också en anledning till varför jag bloggar så sällan..
Hur som helst så var förra veckan full av roligheter! Jobbade två dagar sen var jag ledig och åkte till stockholm med syrran. Vi skulle ju egentligen se George Ezra, som jag fick i födelsedagspresent av Emma, men han ställde in för några veckor sedan så vi får se honom i sommar istället. Men då vi redan bokat hotell och tågbiljetter fick det bli ett mysigt dygn i sthlm med shopping, god mat och godricka! Väldigt skönt!
I lördags blev det utgång i stan, hade faktiskt riiiktigt kul! Trots att man börjar lessna på Hedemoras uteställen.. Men det var väldigt roligt. Mycket folk och massa glada miner, det gillas!
 
Annars rullar livet på fort på fan, haha. Kan inte förstår att det är december och julafton om två veckor!!! Det blir första året jag jobbar hela jul. Eller inte julafton, röda dagarna och nyår. Men annars jobbar man ju varje dag. Känns dock skönt!
Ikväll har jag och mamma bakat lussebullar och längder/kransar! Dom vart såå fina! Imorgon väntas jobb liksom resten av veckan. I helgen ska jag julstöka i Borlänge med ett gäng saknade tjejer. Ska bli så mysigt så! Ska försöka ta mig till ikea i helgen också och köpa en sänggavel tänkte jag, vore så skönt att ha den till jul.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova, sinnessjukt trött efter alldeles för få timmar de senaste dagarna..
God natt!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback