Mellandagsrea

Dom ringde från jobbet imorse och sa att jag inte behövde jobba idag då det endast var ett barn på förskolan. Så denna måndag blir att mysa runt i mysbyxor, städa så det är fint till nyår och tvätta lite. Imorgon blir det jobb i alla fall då jag öppnar förskolan. Känner att jag börjar blir lite rastlös efter nästan en veckas ledighet! Jag tror jag ska rensa min dator också, sen formatera om den då den är segast i världen + virus..

Igår var jag ju i Borlänge. Surfplattan jag ville ha var helt slut, så jag beställde en när jag kom hem istället för samma pris, men då får jag den om några dagar. Hittade även en snygg tunn beige kappa som man kan ha på sommaren som jacka typ, halva priset! Sen en kavaj och en blus som inte var på rea.. Haha, plundrade även gina tricot’s smyckes-rea. Ni som känner mig vet hur svag jag är för smycken och sånt, så jag köpte tre halsband, ett par örhängen och en ring på halva priset. Riktigt nöjd är jag. Men jag är inte gjord för mellandagsreor. Mycket folk, kläderna ligger i en hög helt oorganiserat och en press på att man LÄR handla på rean. Näe, inget för mig. Men jag klagar inte för fyndade ju lite i alla fall!

Nej, nu ska jag koka mig lite kaffe!

Bjussar på en härlig festivalbild från 2010. Ååh, vad jag längtar till sommaren!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback