myslördag

Haft en superhärlig dag med Collins familjen! Jag vet att jag säger det ofta, "har det superbra" "dom är fööör härliga" osv. men jag hade så små förväntningar och fick sen en familj som är precis som jag vill. Så lär skriva att det är bra, för dte är det! Om ni förstår vad jag menar.. haha ;D
 
Vi åkte i alla fall en sväng i Cork och in till ett köpcenter. Där bl.a. Pennys fanns. Och herreguuuuud! Sååå brutalt billigt! Men ändå fina kläder liksom! Dit kan jag garantera att det blir många resor till! ;) Handlade inget idag, kikade mest runt lite.
När vi kom hem gjorde vi oss varsin lunchbaugette. Sen har dom hälsat på en väninna till Alma som precis fått en liten flicka. Så jag har chillat med en kopp te och lite SoA. Nu är dom hemma igen och maten står i ugnen (luktar smaskens!) så ska ner och ta ett glas vin (Almas förslag) framför brasan med gänget. Mys!
 
Bjuder på en mysig låt så här på lördagskvällen!:)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback