Husmor

Ska alldeles strax gå ner och hämta tvätten och hänga den. Sen ska jag plocka in lite rentvätt i garderoben och städa undan lite överallt. Ska även stryka lite, haha.. Känns som världens husmor, meen lär väl vänja mig då det kommer vara min vardag om 12 dagar!
 
När jag gjort klart det ska jag duscha och sen åka och handla inför morgondagen. Kommer bli sååå bra! Gud va jag längtar! Ikväll blir jag ensam, så blir  nog bara att dammsuga och fixa det sista då jag knappt kommer hinna med något imorgon. Åker nämligen till Avesta på förmiddagen för liiite shopping, bara lite! Sen är det liksom bara att åka hem och fixa inför kvällen, börja laga mat och så!
 
Trevlig helg på er allihopa! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback