sjukling

Hade en riktigt bra tjejkväll i falun i lördags! Riktigt riktigt bra! Dock vaknade jag upp genomförkyld, vilket inte var superskönt kanske.. Men jag hängde i Falun några timmar med Lisa då jag väntade på pappa och Emma som skulle komma upp så vi kunde hälsa på min farfar som ligger på sjukhus. Dock fick jag ju inte krama om honom alls då jag var så förskyld.. Men lär åka dit igen innan jag åker iväg. Så jag får ge både honom och farmor en rejäl kram! Min faster, hennes man och min kusin mia var också på plats! Dom bor ju i Örebro så träffar dom väldigt sällan, så det var kul i alla fall!
 
Måndagen klippte jag håret hos Kattis på Skönhetsverkstaden, vart riktigt nöjd! Väldigt skönt att ha gjort det innan jag flyttar också. Sen på måndagens eftermiddag var jag hundvakt och så åkte jag och Harley till storasyster Annsofie som fyllde år. Det bjöds på en väldigt god räksoppa med bröd, samt tårta! :} Sen åkte jag hem tidigt för att krypa ner i sängen. Och ja, där har jag legat sen dess. Det är inte förns idag jag kännt mig pigg! Vilket är väldigt skönt då jag ska ha middag här på lördag för mina vänner. En liten hejdå-middag. Sen blir det självfallet hotellet och Rootvälta! :)
 
Då vet ni vad som har hänt lite. Inget särskillt alltså. Nu ska jag äta lite choklad framför sex and the city! Har kollat på pinsamt många avsnitt nu när jag varit sjuk, haha. Men det är ju sååå bra!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback