Supervecka!

Den här veckan har jag gjort en hel del faktiskt. Har jobbat 3/5 dagar, gymmat, fikat, hängt med vänner och familjen, bokat biljett till hoffmaestro, varit på middag och lite annat! Ganska händelserikt för att vara mig, haha.. Men jag försöker hålla mig sysselsatt och träffa många nära och kära nu innan jag åker. 5 månader utan mina käraste, tack å lov för teknologin så man kan skypea och prata över datorn! 
 
Ikväll har jag varit på middag hos min syster Emma och hennes Anders. Jag, mamma och mammas särbo var bjudna. Det blev trerätters och allt var supergott! Sen vart det massa snack och vin för deras del då jag körde. :) Nu ska jag strax lägga mig, riktigt trött! Imorgon eftermiddag ska jag till Falun med några favoriter och mysa och ha en traditionell sleepover med tacos och mängder med skitsnack! Blir madrasser och pyjamas och hela köret, precis som förr! Dock blir det ett och annat vinglas nu. Ser fram emot kvällen hur som helst! :)
 
Innan jag åker ska jag dock på stan för lite ärenden, ska även boka flygbiljett och packa allt som ska med till Falun! Hoppas ni har en minst lika bra helg som jag har. :*
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback