Seg vecka!

Den här veckan har gått hur segt som helst! Men snart är det helg och roligheter! ;D
 
Förra helgen åkte jag och syrran till Ludvika då det var Ludvikafesten. Vi drog ner på stan med plastbrorsan och drack massa öl, lyssnade på hoffmaestro och sen dansade järnet på Trädgården! Riktugt trevligt fast regnet öste ner.
Måndag-Onsdag har jag varit hos syrran och målat och tapetserat i deras hall. Blev riktigt fint faktiskt! :) Annars har jag inte gjort mycket alls! Har inge jobb denna vecka så tiden går extremt sakta.. Men som sagt till helgen blir det roligheter igen! På lördag bli det i alla fall Sommarfest i Klippan, tema 20-tal! Kommer nog bli riktigt kul! Bara det inte regnar och har sig. Men just nu står det att det ska bli 24 grader varmt och sol mesta delen av lördagen så håller tummarna! :)
 
Annars rullar livet mot de bättre tycker jag! Förutom att jag går runt och är så förbannat trött så är jag riktigt glad! :) I helgen kommer dessutom pappa hem från Irland! Så der bli nog ett besök dit också. Har saknat min lilla vovve. :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen gå och fika med Frida och efter det drar jag till borlänge en sväng. Hoppas allt är bra med er!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback