12 mars 2014

Nu landar Karolina i Dublin vilken sekund som helst! åååh vad jag längtar! :D Idag är det sol igen, som det har varit sedan i måndags. Såå skönt! När pojken vaknar efter sin eftermiddagslur ska vi ta en promenad i värmen. :)
I lördags var jag med på ett litet hörn på ännu en födelsedagsfest! Nämligen Julias 21-årsfest! Dock fyllde hon ju i måndags men de (vi) firade henne i lördagskväll. :) Skypade med gänget i en timme ungefär, myycket trevligt! :D
 
Och idag fyller Anders 29 år! (hoho, bara ett år till 30!!) Så vi får se om jag kanske skypar ikväll med, dock är ju Karolina här så vi får se hur jag gör. Annars rullar det på bra här borta. Bebisen kan komma när som helst, men Alma är fortfarande hemma (med ett väldigt tryck på magen och ryggvärk..). Tur är väl det ändå, då Ronan är borta tills imorgon.. Dock är Almas mamma här så hon kan skjutsa henne om det skulle sätta igång på riktigt!
 
Imorgon ska jag visa Karolina Cork lite tänkte jag. Håller tummarna att vädret är lika fint då som det är nu. :)
Hoppas allt är bra hemma också!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback