Hemma igen

 
Hej!
Många av er vet det säkert redan, men i söndags åkte jag hem till Sverige. Kort sagt hade familjen inte råd att ha kvar mig.. Tråkigt, men det är ändå väldigt skönt att vara hemma igen. :)
Har ju en del att fixa och massor med folk att träffa nu när jag kommit hem. Jobb är fixat, så det är skönt och jag börjar redan nästa eller nästnästa vecka. Så jag kommer inte blogga så mycket nu. Men när allt har lagt sig och det är lite lugnare kommer jag berätta om upplevelsen på Irland och besöket i Dublin med Karolina. Samt massor med bilder! :)
 
Nu ska jag äta lite med mamma, sen duscha och gå till Frida. Vi ska fixa spritbjörnar till helgen! haha :)
Hoppas det är bra med er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback