31 maj 2014

Nu gick det segt här! Men ni får ta det som det kommer.. haha
 
Har jobbat en hel del de senaste veckorna. Mamma har ju varit i Egypten i 10dagar så det har varit rätt skönt att ha haft något att göra.. :)
Igårkväll hade jag myskväll med ett gäng b-rudar. Det blev pizza och snicksnack i flera timmar! Vid 01 åkte jag mot borlänge för att hämta upp ett annat gäng brudar som dansade till Labyrint på Liljan! Så visst var jag lite trött imorse, men klockan 10 åkte jag med Frida och Jessika till Ikea och handlade lite och myste runt där. :)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan göra mig i ordning för kvällen. Som kommer spenderas i Långshyttan då det är brukets dag! :) Hoppas på en riktigt bra kväll och att solen visar sig hela kvällen!
 
Hoppas allt är bra med er!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback