andas ut de dåliga..

För tre månader sedan var jag glad. Jätteglad till och med! Hade precis skrivit på kontrakt för ett nytt jobb och livet var inte alls tokigt. Sen vart jag ledsen, riktigt ledsen. Sen blev sorgen utbytt till ilska. Jag blev en bitter person och kände inte igen mig själv. Jag har alltid varit glad och positiv till livet. Men efter det som hänt förändrades jag. Jag har väntat på att jag skulle explodera och att all luft skulle försvinna ur mina lungor. Men jag fortsatte bara att vara arg. Tack vare mitt underbara jobb och mina vänner har jag orkat ta mig utanför dörren.

Men jag vet att alla har en kamp förr eller senare i livet. Och just nu har jag min första jobbiga fas som har fått mig att bli en person jag varken känner igen eller vill vara. Men detta är sista gången jag skriver om hur jobbigt jag har mått. För jag ska hitta tillbaka till den glada Emelie. Efter att ha gått på medicinisk yoga i 6 veckor börjar jag få perspektiv och ett lugn i mig. Vilket jag inte har känt på väldigt länge.

Jag andas ut de dåliga och andas in det goda. Det är dags att få tillbaka livsglöden och mitt leende!

 


» emma

<3

2014-11-19 // 20:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback