wednesday

Idag har ALLT strulat på jobbet. Men ungarna gör det värt det tusen gånger om som vanligt. Efter jobbet gick jag hem till mormor som opererade ögat idag. Det hade gått gallant som tur var! Jag blev bjuden på lite god varm soppa i kylan. Sen åkte jag hem med mamma.
Nu ska jag göra mig fin för att åka på kalas. Kristoffer fyller 20år idag! Så ska dit och gratta honom. En liten fågel viskade även att det skulle bjudas på smörgåstårta, vilket man aldrig tackar nej till.. haha
 
Min fina Karolina fyller ju också år idag. Men henne får jag allt gratta lite senare. Hoppas i alla fall hon får en toppen födelsedag! Nu lär jag göra mig i ordning. Hoppas allt är med med er!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback