Frukost i sängen

Hej allihopa!
Idag lät jag mig själv sova ut ordentligt! La mig rätt sent igårkväll så vaknade runt kvart över elva. Kändes välbehövligt efter att inte sovit ut på två veckor. Hursomhelst gick jag upp och lagade en god omelett och kokade lite kaffe. Sen la jag mig i sängen igen och satt på Gossip girl. Så jag ligger fortfarande och myser i sängen framför tvn med en kopp kaffe. 
Men nu ska jag ta mig i kragen och lägga in all rentvätt i garderoben, dammsuga och damma av mina hyllor, diska och sen duscha och fräscha till mig lite. Ikväll blir det att ta det lugnt. Det blir antagligen bara lite god mat och en bra film. Funderar på att se den nya Hobbit-filmen, har inte sett den än men älskar både ettan och tvåan så har rätt stora förhoppningar.

Imorgon ska jag och mamma åka till Borlänge. Det blir nog både Ikea och kupolen, vi behöver både en ny hallampa och kökslampa! Och jag måste även köpa lite nytt smink. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback