Söndagsshopping

Igår var som sagt jag och mamma till Borlänge. Först åkte vi till Ikea,  strosade mest runt. Men köpte i alla fall nya pennor och fler galgar. Konstigt nog köper jag galgar varje gång jag är på Ikea. Förstår inte! Haha.. Sen åkte vi vidare till kupolen och käkade lite lunch. Ääälskar verkligen matpalatsets räksallad, så mumsig! Jag hittade några bra böcker, smycken, smink och en sjukt snygg väska(bilden gör den inte rättvis)! Inga kläder, men lika nöjd är jag för det! Hade en toppendag med min fina mamma!

Idag har jag jobbat långdag, så nu är jag rätt sliten. La mig direkt och kollar nu på Gossip girl medan mamma gör köttfärsbiffar. Åh, är så hungrig! Annars blir det lugnt resten av kvällen. Jag kommer somna ovaggat ikväll, helt klart! 

Hade även min vårjacka igår, helt underbart väder! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback