Ms Grey

Hej på er! Hoppas allt är bra. Det är det med mig i alla fall. Jobbet har varit lite upp och ner nu under lovet, men på måndag hoppas jag att allt ska rulla på som vanligt. Ska bli skönt att få in rutinerna igen tycker jag, blir så dagvild av alla helger hit och dit. Även om det är rätt skönt att vara ledig också såklart. 

Nästa vecka lär jag gå och boka tid för klippning och färgning av håret. I flera veckor har jag fått för mig att jag börjat fått gråa hårstrån. Och har i panik frågat mamma, men hon säger bara att det är i mitt huvud. Men nu har jag precis plockat ett hårstrå som jag svär var grått! Så ja, nu är det ett faktum. Jag börjar bli gråhårig...! Jag vet att pappa fick grått hår tidigt men mamma fick det ju inte förens hon var 40+! Inte direkt jättekul, men ska höra med min frisör om det bara kommer några få eller om jag är på väg att bli seriöst gråhårig.. Haha, så skrattretande! I och med detta har jag bestämt mig för att bli ljusare. Så kanske det syns mindre.. Men denna gång får ett proffs göra det, och inte jag och syrran i hennes badrum! ;)









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback