Grå lördag

Ja, idag var det verkligen en grå nationaldag! Men jag och syrran begav oss ändå ut i regnet och åkte på byloppisen i Västerby. Hittade ett jättefint set utemöbler. Två stolar, ett bord och en bänk i trä för 150:-! Riktigt kap! Köpte även en stavmixer där av en vän som stod och sålde. Sen åkte vi vidare och kollade in min äldsta systers nybygge som dom snart är klara med. Blir så sjuuuukt fint! Drömhus helt klart! Efter en titt där åkte vi på lite loppis inne i stan också där jag fyndade tre glasburkar, en glaskanna med lock, en grön burk i glas med trälock samt 5 gröna kaffekoppar+fat. Så det blev en riktigt lyckad dag! 
Nu har jag mest chillat ett tag men ska strax hoppa in i duschen och göra mig redo för vinkväll hemma hos bästa Anna som fyller 24 år idag! Ska bli väldigt kul, trots att vädret fortfarande är grått.. 

Hoppas ni haft en bra nationaldag ni med! :) 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback