Torsdag

Igår var jag ledig, liksom idag, så det blev en rätt lugn dag. På eftermiddagen träffade jag Frida och Jessica över en fika. Väldigt mysigt och behövligt! Efter det jag jag till pappa och hämtade en bil så åkte jag ut till farmor med Emma, som vi gör varje torsdag. Vi fikade och myste där samt plockade lite blommor i deras fina trädgård. Farfars gullvivor blommar i år igen. Kunde inte undgå att tänka lite på honom då. I tisdags var det 8 månader sedan han somnade in. Saknar honom varje dag! Hur som helst får man sånt ett lugn när man är ute hos dom. Miljön är så himla fin och rofylld, speciellt nu på våren/sommaren. Så det är bara skönt att åka dit på torsdagkvällarna! 


Idag har jag haft en slappdag. Men har tvättat lite iaf och nu ska jag ta något att stoppa i magen sen diska lite. Ikväll blir det vin med fina Linnéa! Ska bli kul! Blir vin imorgon med, men då med bästa Anna! Är ensam hela helgen så man lär passa på.. Haha! Hoppas ni får en bra helg allihopa! 

Här ser ni att jag köpte låga Nike AF1, sjukt nöjd! Inte världens bästa bild men.. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback