dagens inköp

hej,
nu är jag hemma från shoppingen. Jag hade ju inte såå mycket pengar med mig, (tur var väl det..)så mamma betalade ungefär hälften av det jag köpte. :) Tack mami<3

Det här köpte jag;
4st Block till skolan, Bokia, 25:-/st
En liten kalender, Bokia, 109:-
En beige kofta, H&M, 299:-
En jeansväst, H&M, 199:-
En bh, H&M, 149:-
En lite längre ljusbeige tröja, cubus, 149:-
En lite längre grå skjorta, cubus, 249:-
72st Hårnålar, DollarStore, 10:-
En rosa pincett, DollarStore, 10:-
Pärlarmband, DollarStore, 30:-
Två deodoranter, Dollarstore, 30:-
Två bruna smala skärp, Dollarstore, 10:-/st


Så nu är jag riktigt glad. Att lite shopping kan göra en så glad! :D Ja, det är helt underbart, tycker inte ni det?!
Desstutom kom våra klassfoton som vi tog dom sista dagarna, haha, riktigt kul! Kommer nog lägga ut en bild på det sen ;) Nu ska jag städa mitt rum, igen. Det är nödvändigt, de tycker tillochmed jag. Hehe, så nu ska jag göra det, och såklart testa mina nya kläder! :)

pusspuss



va snygga kläderna var :)

2009-08-12 // 21:50:06
» jonna

snygga inköpta kläder! Gillade koftan ser jätte mysig ut :D

2009-08-13 // 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback