nervös? inte alls..!

Har nu kommit hem och är nyklippt. Dock är det helt ofixat och ser ut som ett helvete! men aja, försöker fixa det lite nu så jag ser, hm, mänsklig ut! Klippningen vart iallafall bra. :)

Igår var jag ju som sagt på möte med min blivande handledare, Elin. Riktigt trevlig tjej tycker jag! Jag kommer lungt trivas med henne.
Självklart är man lite nervös inför imorgon. Men jag menar, vem var inte nervös första dagen på gymnasiet?!
Men jag själv känner att jag är redo för gymnasiet och vuxenlivet, för ja, jag tycker man hoppar upp ett steg i livet när man börjar på gymnasiet. Jag tror att mycket folk kanske hittar sig själva och förändras en del. Men jag hoppas det bara är positivt!
Igår hämtade vi ju också min storasyster Emma från tågstationen! Hon har varit i bulgarien och stekt.. ;) Vi åkte hem till deras nya lägenhet som hon knappt sett! Jag, mamma och anders har ju fixat där hemma så det var supermysigt nu när hon kom hem! Anyway, vi åt lite morotskaka och så fick vi lite presenter! Jag fick en lite dyrare, tidig födelsedags present, en grå PEAK-tjocktröja, och ja, den är äkta! åh, var hhur snygg som helst. Kommer bli nya favvotröjan i vinter! taaack<3

Nu kollar jag på det där spökprogramet på tv4! ganska bra faktsikt. Jag håller också på att fixa mitt hår, jag kommer väl se ut som ett fuckface imorgon, men det gör ju inget, det är ju bara första dagen på gymnasiet..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback