ny design!

Aaoo, va tycks om min nya design? Sjukt snygg om ni frågar mig. ;) Tack syrran för hjälpen!

Vart som sagt en promme med Linnéa idag på dagen. Vi gick till donken, för jag hade inte ätit något alls. Efter det gick vi hem till henne och pratade och så. Vid halv sex gick jag hemmåt eftersom Linnéa hade träning!
När jag kom hem satt jag lite vid syrrans dator och kollade på gamla bilder, sen kollade jag lite på min dator med. haha, de är sjukt hur mycket man förändras. Åren går så himla fort (det är ett av mitt och linnéas samtalsämne  dom senaste dagarna..;)) och ibland känns det som att man slösar bort sjukt mycket tid.. Det känns t.ex. som jag gått på vasaskolan typ ett år bara! men men, nu ska jag sova, är sjukt trött.

god natt!
 


haha, det var inte igår(!) om man säger så.. ;)


jo, det blev supersnyggt som jag redan sagt! :)



det är skönt att vara hemma också. men absolut tar vi en vända nån gång, tycker jag verkligen! ;)

2009-08-03 // 15:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback