12/02 -09

hey guys!


skrev nyss in ett inlägg men då kom det upp jävla error skit, huh, så himla drygt!

aja, i onsdags så gick jag till kristoffer efter skolan. Vi chillade och jag förhörde honom på andra världskriget. Alltså det hade ju vi för ett år sedan och guuud vad mycket man glömmer, det är ju inte direkt så att man kommer ihåg allt(som man säkert igentligen ska, iallafalla meningen att man ska) liksom. Aja, sedan kom henrik, broderdaniel och martin så käkade dem lite och sedan så traskade jag hem och pluggade!


idag, torsdag, så hade vi engelska förhör och likaså i spanska,. vettefan hur det gick.. hade ju igentligen hk läxa tills idag också, men den orkade jag verkligen inte göra!
jaao, annars händer det väl inte så mycket.. eller mamma åkte till falun idag pga. att hon har så ont i ryggen/benet. Men Anders(som kom hem idag) var så snäll att han hämtade henne! :)
nu ska jag ta och plocka ihop lite snabbt och sedan sätta mig och råplugga matte! Har prov imorgon, fredag den trettonde! ohmy, får se hu detta slutar.. Inte för att jag är så skeptisk men endå!
Har också sovmorgon imorgon, 09.40 börjar vi då. Inte så mycket men det är ju mycket bättre än 08.40 iallafall! :) Fast jag slår nästan vad om att jag kommer komma försent ändå! ;) haha

men nu måste jag ta mig i kragen och sätta igång! måste hinna plugga innan jag somnar här. Jag har börjat gäspa redan vid nio nu förtiden. Maybe it's the weather, jadu, jag vet inte.. Men jag vet att jag vill ha vår och sol och det blir inte bätter när man hör att det ska komma typ lika mycket snö igen ! uhh.. bläu, men nu måste jag dra.


CIAO!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback