01/01 -09

yes, första dagen på det nya året. känns skönt, även om man mår en aning illa..

men gårdagen var grymt kul. även om det blev lite mycket redan vid 7-8..? hahah, ajaa.. förstår inte hur rykten om fest kan sprida sig så in i helvete? ah, kom iallafall massa folk. men som tur hade vi ju jens, haha. han kunde de där. ah vi fick ju lov att sparka ut dem så, ja.
men jag, som sagt, vart det kanske liite mycket och liite för tidigt för min del..  +att min kamera gick sönder och mina G och H tangenter på tangentbordet är jäävligt tröga efter en olycka på skrivbordet. men går ju iallafall att skriva med dem som tur är. värre är det väl med kameran, är helt svart när man ska ta kort, men får se om man dunkar lite i den kanske det går tillslut? hoppas på det iallafall, haha! har inte lust att bränna några hundringar på lagning heller!
jag var heller inte den enda onyktra här hemma kan jag säga! haha, så tro inte de.
hm, har ont i vaden också, kan bero på att trappan vinglade till.. haha, mh.

ah, vi var iallafall hemma hos mig, pojkarna kom vid 6? ah så kom alla andra lite då och då. sen vid kvart i tolv gick vi ut i kylan, brr! firade det nya året i centrumrondellen med typ 100pers till? sen när man stått där i en timme i klänning och skinnjacka är det fan inte kul. vi hänge med folket till nån efterfest hos nån anton? men ah, sen gick vi slutligen hem till julias pappa, typ jag,lisa,julia, robin, erik och jonas dårå. men vart lite bråk så jag och lisa gick till mig och sov.

men nu ska jag, emma och anders kika på pineapple express! så ah, 2009 here we come, eller något..

men pyss!


my bad

2009-01-04 // 03:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback