:)

haha, ah du som är anonym och skriver här i min blogg att jag ska växa upp osv. what??! du känner inte mig. du läser min blogg, that's it! min blogg visar inte direkt hur jag är som person? eller? nej! så även om du tror/tycker att du är 'inblandad' i 'det här' så tänk igen. om jag får säga det, väx upp? lagomt moget att vara anonym också :)
dessutom i det inlägg du skrev, om du skrev åt just det inlägget så vettefan.. du vet inte ens va det handlar om?
och jag är 98% säker på vem det är. men vem det är skriver jag såklart inte! men du är ju tom. äldre än mig? och du håller på så som du gör? haha, väx upp tjejen! lev ditt liv så lever jag mitt, okej?

pusshejjjj!


haha jag är inte äldre än dig lilla gumman ;) så du vet nog antagligen inte vem jag är.

2009-06-09 // 20:37:49

nej, iof skulle det var konstigt om du var äldre än mig..

2009-06-09 // 21:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback