' alla gillar brudar

ja, jag lägger ut en bild på mina inköp för dagen.
kommer användas imorgon kväll vill jag lova! Men först ska jag ju hjälpa ann-sofie imorgon som sagt med deras flytt. Sen ska jag försöka dra mig hemmåt runt halv fem, fem. Ska inhandla lite och sen runt sex drar jag till jullan och hjälper henne fixa lite inför kvällen. Sen vid sju kommer nog resten av gänget! :*
Blir nog en perfekt kväll, trotts att linnéa (som är i turkiet!) inte blir med.. :( uh, ja. & får hoppas på att vädret är på topp!
men nu ska jag nog ta och plocka ihop på mitt rum igen eftersom det är stökigt, igen.
Sen blir det att smörja in mig med min nya brun-utan-sol & sedan sängen!


natti natti


tjusiga grejer sis' ;)

2009-05-21 // 17:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback